yehyaalmasry

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
yehyaalmasry

team worke

المواضيع الأخيرة

» لماذا يطيل البكاء من عمر البنات؟
تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟ Emptyالإثنين مارس 02, 2009 4:50 pm من طرف كتكوتة

» حد فاكر
تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟ Emptyالإثنين مارس 02, 2009 5:26 am من طرف mimo3050

» ما اجمل ان يكون لديك انسان
تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟ Emptyالسبت فبراير 28, 2009 6:30 am من طرف كتكوتة

» للاعضاء ةالاصدقاء
تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟ Emptyالخميس فبراير 26, 2009 10:03 am من طرف yehyaalmasry

» [لماذا يرسب الطلاب في الامتحانات ؟
تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟ Emptyالأربعاء فبراير 25, 2009 5:51 pm من طرف mimo3050

» حكايه واحد مع جدته
تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟ Emptyالثلاثاء فبراير 24, 2009 8:13 am من طرف haidy ali

» تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟
تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟ Emptyالإثنين فبراير 23, 2009 6:26 pm من طرف mimo3050

» ازاى تعرف انك بتتفرج على فيلم مصرى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟ Emptyالإثنين فبراير 23, 2009 5:09 pm من طرف mimo3050

» خواطر
تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟ Emptyالإثنين فبراير 23, 2009 2:31 pm من طرف جـ chive ـاسر

التبادل الاعلاني

haidy ali
mimo3050
6 مشترك

تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟

mimo3050
    mimo3050

المساهمات : 66

تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟ Empty تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟

مُساهمة  mimo3050 الأحد فبراير 22, 2009 6:42 pm

انا عارف ان البنات هتستنانى برة التوبيك pale انا فى حماية ربنا و الرجالة cheers

ازاى ترفع ضغط البنت

1- اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسالك انت عامل ايه ازى احوالك ؟
    ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟ Razz
    2- ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة
    ترد و تقول شىء طبيعى cat
    3- لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه!!
    4- لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصيصلها و متنح و لما تسالك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها.......
    sunny 5- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت حسنى بالظبط. lol!

6_ لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسالك عن رايك فى شكلها قولها
    هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!!
    7- لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30
    بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة!!!!!

8- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك.....
    geek 9- لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) .....
    هتنادى عليك........
    - احمد .... ممكن لو سمحت......
    - بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......
    طبعا و شها هيبقى شبق الطمطماية لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لوميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق....
    و فاجاة روح كلمها عادى و لا كان حاجة حصلت......
    هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....
    santa 10- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........
    و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى قبلها
    (طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده)

11- لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية
    طبعا اتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا!!!!!!
    scratch 12- لو انت مصاحب بنت جادعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضربت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى ....
    امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما رسبت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ......
    مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس!!!!!!!!

13- لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟
    قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!!!! Basketball
    14- لو كنت ماشى مع بنت سامرة (على فكرة انا بموت فى السمر ماتفهمونيش غلط انا حتى اللى بمشى معاها شبه سامية جمال!!) وكانت لابسة فستان احمر و قاليتلك دلعنى....
    قولها : يا فحم مولع..!!!
    15- لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه
    رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!
    16- لو بتسالك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شاقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها سارة!!!!!!!
    17- لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك
    قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك كانت محفظتى هتفضل مليانة lol!
    haidy ali
    haidy ali

المساهمات : 56

تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟ Empty رد: تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟

مُساهمة  haidy ali الإثنين فبراير 23, 2009 2:09 am

اقول فيك وادعى عليك ب ايه وانت فيك كل العبر وحاللك يقرف يا رب يرفع ضغطك انت ويصرك اكتر ما انت قصير فعلا زى مقولت على نفسك المستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتفز الاعظم يخربيت الرخامه
    yehyaalmasry
    yehyaalmasry
    Admin

المساهمات : 38

تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟ Empty ميمو صاحبى صاحبى

مُساهمة  yehyaalmasry الإثنين فبراير 23, 2009 5:07 am

اية الموضوع الهايل دة يا ميمو طبعا البنات مش هيسيبوك بس ولا يهمك هكون اول واحد يبيعك مش هبيعك اوى هروح اجيبلك سامية جمال عشان تمسك ايديك وتقولها برومانسية ...ززاللى انتة عايزة
    mimo3050
    mimo3050

تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟ Empty رد: تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟

مُساهمة  mimo3050 الإثنين فبراير 23, 2009 6:20 am

haidy ali كتب:اقول فيك وادعى عليك ب ايه وانت فيك كل العبر وحاللك يقرف يا رب يرفع ضغطك انت ويصرك اكتر ما انت قصير فعلا زى مقولت على نفسك المستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتفز الاعظم يخربيت الرخامه

هتموت منى موووووووووووووووووووووووت lol! lol! lol!
    mimo3050
    mimo3050

مُساهمة  mimo3050 الإثنين فبراير 23, 2009 6:24 am

yehyaalmasry كتب:اية الموضوع الهايل دة يا ميمو طبعا البنات مش هيسيبوك بس ولا يهمك هكون اول واحد يبيعك مش هبيعك اوى هروح اجيبلك سامية جمال عشان تمسك ايديك وتقولها برومانسية ...ززاللى انتة عايزة

سامية جمال مين دى مش من مستوايا afro
    همسة عتاب
    همسة عتاب

المساهمات : 18

مُساهمة  همسة عتاب الإثنين فبراير 23, 2009 8:27 am

اية الخفة دى كلها هموت من الضحك pale
    مش عارفة يا بنات فاكرين نفسهم مين
    يمكن يكون فاكر نفسة سامو بجد ولا حاجة
    كتكوتة
    كتكوتة

المساهمات : 29

مُساهمة  كتكوتة الإثنين فبراير 23, 2009 9:27 am

mimo3050 كتب:

1- اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسالك انت عامل ايه ازى احوالك ؟
    ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟ p:
    2- ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة
    ترد و تقول شىء طبيعى cat

متقوليش اسفه لاي ولد وقوليله لا بلاش مترقصش انت مش بتعرف ترقص ورقصك رخم اوي

3- لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه!!

عادي بتحصل كتير ان البنات الحلوه بتتعاكسبس بيبقوا معروفين ان اللي
    بيعاكسوا دول ........ومترديش ولا تعبريه حتي ولا تبصيله وهو دمة هيتحرق.

4- لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصيصلها و متنح و لما تسالك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها.......

متساليش انت بتبصلي كده ليه ولما ولد يبصلك اوي ودي وشك الناحيه التانيه عشان ميعرفش يبصلك؟

sunny 5- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت حسنى بالظبط. lol!

قوليله اه كتير قالولي كده اصل حسني رقيق اوي.

6_ لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسالك عن رايك فى شكلها قولها
    هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!!

متساليش اي ولد علي شكلك ولو صادفت وهو قال رايه قوليليه محدش طلب رايك ولو حصل وسالتي وقالك كده قوليليه اه في مني حريمي امال انت موجود ازاي

7- لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30
    بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة!!!!!

لو ولد سالك علي الساعه وهو في ايده الساعه اكيد هتبان قوليله ماتبص في ايدك ولو انتي مش شايفاها قوليله سوري مش بحب اتكلم علي حد

8- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك.....

معروفه يعنياي ولد يعمل كده اعرفي انه عبيط

geek
    9- لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) .....
    هتنادى عليك........
    - احمد .... ممكن لو سمحت......
    - بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......
    طبعا و شها هيبقى شبق الطمطماية لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لوميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق....
    و فاجاة روح كلمها عادى و لا كان حاجة حصلت......
    هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....

متساليش اي ولد علي حاجه يعني من قله البنات الموجوده في الكليه ولو حصل وراح كلمك تاني بصيله وامشي ولا كانك شفتيه

santa 10- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........
    و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى قبلها
    (طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده)

قولي انتي بقي للبياع خلصه عشان ميفضلش يعيط ويغرقلنا الدنيا هنا عشان ماما
    متقلقش عليه

[- لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية
    طبعا اتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا!!!!!!

متركبيش تكسيات مع ولاد ولو طلب منك انك تركبي قوليليه لا ولو حصل انك ركبتي وقعدك جمبه قوليليه كويس انك عملت كده انا مش بحب اعد ورا وجمبك كمان يع

scratch 12- لو انت مصاحب بنت جادعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضربت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى ....
    امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما رسبت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ......
    مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس!!!!!!!!

اول ما يمسك ايديكي بما انك جدعه قوليليه اوعي ياواد واياك تعملها تاني لاحسن هبعتك فى طرد او فى كياس سودة على اقرب مستشفى

13- لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟
    قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!!!! Basketball

قوليله انا الي في النص ايه نسيت مانت كنت جمبي يا حبيبي

14- لو كنت ماشى مع بنت سامرة (على فكرة انا بموت فى السمر ماتفهمونيش غلط انا حتى اللى بمشى معاها شبه سامية جمال!!) وكانت لابسة فستان احمر و قاليتلك دلعنى....
    قولها : يا فحم مولع..!!!

دلعني ايه بس الله يخربيت البنات كسفتونا ..

15- لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه
    رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!

لو بقي البنت قالت كده تبقي عبيطه يعني سوري ودي ملهاش الحق اني ادافع عنها وعيب علي الولد اللي ماشي معاها .......ولا اييييييييييه

16- لو بتسالك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شاقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها سارة!!!!!!!

قوليله اه اذا كان كده يبقي ماشي

17- لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك
    قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك كانت محفظتى هتفضل مليانة

قوليليه فين داااااا بلا نيلة وفكريه بقي بالحاجات اللي جبتهاله والمصاريف اللي صرفتيها عيريه يعني من الاخر ندمية على اليوم الى فكر يحرق دمك فية ...

lol!
    جـ chive ـاسر
    جـ chive ـاسر

المساهمات : 22

مُساهمة  جـ chive ـاسر الإثنين فبراير 23, 2009 2:24 pm

هههههههههههههه صح صح جامدة المواقف دي ياض Embarassed
    وسيبك من البنات اصلهم بيتحرقوا اوي لما احنا بنحلقلهم Laughing
    بيبقي منظرهم بايخ اووي وبنضحك عليهم
    سلملي على سمية جمال lol!
    mimo3050
    mimo3050

مُساهمة  mimo3050 الإثنين فبراير 23, 2009 5:14 pm

همسة عتاب كتب:اية الخفة دى كلها هموت من الضحك pale
    مش عارفة يا بنات فاكرين نفسهم مين
    يمكن يكون فاكر نفسة سامو بجد ولا حاجة

هتموتى منى موت ولهى هههههههههههههههههههه هدى نفسك شوية geek geek ال sugar بيلف فى البلد خلى بالك Very Happy
    mimo3050
    mimo3050

مُساهمة  mimo3050 الإثنين فبراير 23, 2009 5:15 pm

و يا كتكوتة اكيد انتى مش مضايقة من حاجة خالص بامارة انك تعبة نفسك و رديتى على موقف موقف lol!
    mimo3050
    mimo3050

مُساهمة  mimo3050 الإثنين فبراير 23, 2009 5:18 pm

جـ chive ـاسر كتب:
    هههههههههههههه صح صح جامدة المواقف دي ياض Embarassed
    وسيبك من البنات اصلهم بيتحرقوا اوي لما احنا بنحلقلهم Laughing
    بيبقي منظرهم بايخ اووي وبنضحك عليهم
    سلملي على سمية جمال lol!

انا عارف طبعا ان هما محروقين ههههههههههه

بص انا هقولك على احسن مثل سمعتوا

اكرف البنت تحبك..................حب البنت تكرفك lol!
    كتكوتة
    كتكوتة

المساهمات : 29

مُساهمة  كتكوتة الإثنين فبراير 23, 2009 5:31 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه

اكرف البنت تحبك..................حب البنت تكرفك scratch scratch

ماشى يا ميمو عارف انت قصة طابع البوسطة الى تف علية يلزق اكتر .

Razz Razz Razz Razz
    mimo3050
    mimo3050

مُساهمة  mimo3050 الإثنين فبراير 23, 2009 6:26 pm

ما هو هو المثل بتاع الكرف بس دة ولادى و دة بناتى Basketball

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء أكتوبر 02, 2024 8:29 am