yehyaalmasry

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
yehyaalmasry

team worke

المواضيع الأخيرة

» لماذا يطيل البكاء من عمر البنات؟
عمرك حسيت انك اخرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين مارس 02, 2009 4:50 pm من طرف كتكوتة

» حد فاكر
عمرك حسيت انك اخرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين مارس 02, 2009 5:26 am من طرف mimo3050

» ما اجمل ان يكون لديك انسان
عمرك حسيت انك اخرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالسبت فبراير 28, 2009 6:30 am من طرف كتكوتة

» للاعضاء ةالاصدقاء
عمرك حسيت انك اخرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس فبراير 26, 2009 10:03 am من طرف yehyaalmasry

» [لماذا يرسب الطلاب في الامتحانات ؟
عمرك حسيت انك اخرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء فبراير 25, 2009 5:51 pm من طرف mimo3050

» حكايه واحد مع جدته
عمرك حسيت انك اخرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء فبراير 24, 2009 8:13 am من طرف haidy ali

» تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟
عمرك حسيت انك اخرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين فبراير 23, 2009 6:26 pm من طرف mimo3050

» ازاى تعرف انك بتتفرج على فيلم مصرى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عمرك حسيت انك اخرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين فبراير 23, 2009 5:09 pm من طرف mimo3050

» خواطر
عمرك حسيت انك اخرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين فبراير 23, 2009 2:31 pm من طرف جـ chive ـاسر

التبادل الاعلاني

4 مشترك

عمرك حسيت انك اخرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

mimo3050
    mimo3050

المساهمات : 66

عمرك حسيت انك اخرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty عمرك حسيت انك اخرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة  mimo3050 الأربعاء فبراير 11, 2009 6:42 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

عمرك حسيت انك اخرس؟؟؟
    عمرك حسيت ان اصحابك او اهلك او الناس ظالمينك و انت عايز تدافع عن نفسك بس مش عارف علشان محدش مديك فرصة تشرح فيها موقفك؟؟؟؟؟؟؟؟

لو حسيت كدة كان ايه الموضوع و امتى و عملت ايه و اتعاملت مع الموضوع ازاى؟؟؟

و انا هبدا بنفسى: cheers

انا حسيت بكدة فى ناس كتير فهمتنى غلط و انا ملحقتش ادافع عن نفسى بس مكانوش اصحابى الحمد لله بس اصحاب من بعيد sunny

مستنى ردكم Rolling Eyes
    rain man alpha2
    rain man alpha2

المساهمات : 29

عمرك حسيت انك اخرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty رد: عمرك حسيت انك اخرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة  rain man alpha2 الخميس فبراير 12, 2009 7:28 am

انا فعلا بحس كتير اني اخرس بس لما بقف ادام حد هموت عليه او حاسس بقربه مني ومش قادر اعبر عن ده وخجلان افتح معاه كلام او اقربه مني وكمان بحس اني اخرس لما بحس اني بحب حد ورغم ان حصل وفاق وكلام بينا بس هو اما معندوش حماس انه يكمل معايا او هو طبيعته كده انه بيتجاهل اللي ادامه وف الحاله دي ببقا اخرس لاني مش قادر افهمه غلطه وكمان بحس اني اخرس فعلا لما بحس ان كل اللي حوليا خرس لانهم رغم اني واثق من موهبتي في شئ هما غير مهتمين او مش عارفين يقدروا
    وشكرا علي الموضوع الجميل ده عشان خلاني ارتحت لما اتكلمت
    alpha
    mimo3050
    mimo3050

عمرك حسيت انك اخرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty رد: عمرك حسيت انك اخرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة  mimo3050 الخميس فبراير 12, 2009 7:34 am

rain man alpha2 كتب:انا فعلا بحس كتير اني اخرس بس لما بقف ادام حد هموت عليه او حاسس بقربه مني ومش قادر اعبر عن ده وخجلان افتح معاه كلام او اقربه مني وكمان بحس اني اخرس لما بحس اني بحب حد ورغم ان حصل وفاق وكلام بينا بس هو اما معندوش حماس انه يكمل معايا او هو طبيعته كده انه بيتجاهل اللي ادامه وف الحاله دي ببقا اخرس لاني مش قادر افهمه غلطه وكمان بحس اني اخرس فعلا لما بحس ان كل اللي حوليا خرس لانهم رغم اني واثق من موهبتي في شئ هما غير مهتمين او مش عارفين يقدروا
    وشكرا علي الموضوع الجميل ده عشان خلاني ارتحت لما اتكلمت
    alpha

عندك حق فى كل اللى قولته
    عارف اصعب لحظات الخرس Very Happy لما تكون عايز تعبر لحد بمشاعرك و مش عارف سواء هو رافض او انت مش قادر او هو متجاهلك
    haidy ali
    haidy ali

المساهمات : 56

مُساهمة  haidy ali الجمعة فبراير 13, 2009 7:47 am

انا رايى انك تعبر عن اللى جواك وبعد كده اللى يحصل يحصل مش مشكله بس المهم تعبر قبل اللى ادامك ما يزهق ويضيع منك وتندم بعد كده وتقول يا رتنى قولت من الاول
    mimo3050
    mimo3050

مُساهمة  mimo3050 الجمعة فبراير 13, 2009 5:07 pm

يا هايدى كلامك صح بس انتى دخلتى فى موضوع تانى Cool انتى عمرك حسيتى انك خارسة ؟عايزة تشرحى حاجة و مش عارفة ؟؟؟؟ pirat
    haidy ali
    haidy ali

المساهمات : 56

مُساهمة  haidy ali السبت فبراير 14, 2009 4:32 am

لا انا بحب اقول اللى جوايا مش بحب اكون خرسه
    mimo3050
    mimo3050

مُساهمة  mimo3050 السبت فبراير 14, 2009 7:37 am

ما انا بردوا الحمد لله بحب ابقى صريح و اطلع اللى جوايا Basketball

بس ساعات الواحد بيتحط فى ظروف يبقى مش قادر يتكلم فيها فا يحس انه اخرس ؟
    هل انتى اتحطيتى بقى فى موقف كدة و مقدرتيش تشرحى موقفك ؟و كنتى حاسة ب ايه sunny
    جـ chive ـاسر
    جـ chive ـاسر

المساهمات : 22

مُساهمة  جـ chive ـاسر السبت فبراير 14, 2009 12:29 pm

مش عارف والله يا ايمن
    بس انا من رأي خالد وهايدي
    mimo3050
    mimo3050

مُساهمة  mimo3050 الثلاثاء فبراير 17, 2009 6:14 pm

جـ chive ـاسر كتب:
    مش عارف والله يا ايمن
    بس انا من رأي خالد وهايدي

كتر الف خيرك نورت المحكمة
    هههههههههههههههههههههههههه lol! lol! lol!

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء أكتوبر 02, 2024 10:28 am