yehyaalmasry

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
yehyaalmasry

team worke

المواضيع الأخيرة

» لماذا يطيل البكاء من عمر البنات؟
رساله لكل اعضاء المنتدي رجاء قراءتها وبالذات من قبل الادمين Emptyالإثنين مارس 02, 2009 4:50 pm من طرف كتكوتة

» حد فاكر
رساله لكل اعضاء المنتدي رجاء قراءتها وبالذات من قبل الادمين Emptyالإثنين مارس 02, 2009 5:26 am من طرف mimo3050

» ما اجمل ان يكون لديك انسان
رساله لكل اعضاء المنتدي رجاء قراءتها وبالذات من قبل الادمين Emptyالسبت فبراير 28, 2009 6:30 am من طرف كتكوتة

» للاعضاء ةالاصدقاء
رساله لكل اعضاء المنتدي رجاء قراءتها وبالذات من قبل الادمين Emptyالخميس فبراير 26, 2009 10:03 am من طرف yehyaalmasry

» [لماذا يرسب الطلاب في الامتحانات ؟
رساله لكل اعضاء المنتدي رجاء قراءتها وبالذات من قبل الادمين Emptyالأربعاء فبراير 25, 2009 5:51 pm من طرف mimo3050

» حكايه واحد مع جدته
رساله لكل اعضاء المنتدي رجاء قراءتها وبالذات من قبل الادمين Emptyالثلاثاء فبراير 24, 2009 8:13 am من طرف haidy ali

» تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟
رساله لكل اعضاء المنتدي رجاء قراءتها وبالذات من قبل الادمين Emptyالإثنين فبراير 23, 2009 6:26 pm من طرف mimo3050

» ازاى تعرف انك بتتفرج على فيلم مصرى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رساله لكل اعضاء المنتدي رجاء قراءتها وبالذات من قبل الادمين Emptyالإثنين فبراير 23, 2009 5:09 pm من طرف mimo3050

» خواطر
رساله لكل اعضاء المنتدي رجاء قراءتها وبالذات من قبل الادمين Emptyالإثنين فبراير 23, 2009 2:31 pm من طرف جـ chive ـاسر

التبادل الاعلاني

2 مشترك

رساله لكل اعضاء المنتدي رجاء قراءتها وبالذات من قبل الادمين

rain man alpha2
    rain man alpha2

المساهمات : 29

رساله لكل اعضاء المنتدي رجاء قراءتها وبالذات من قبل الادمين Empty رساله لكل اعضاء المنتدي رجاء قراءتها وبالذات من قبل الادمين

مُساهمة  rain man alpha2 الإثنين فبراير 09, 2009 2:50 pm

طبعاكان ممكن اننا اسيب المنتدي من غير ما ابلغ حد عشان انا مش ذي اهميه ولكن حبيت اني بس انوه انا سيبت المنتدي ليه لاني اولا مش لاقي حد من الموجودين متابع والمنتدي غير نشط بالمره وايضا الاعضاء اللي بيلتحقوا بالمنتدي لايلتفتوا لكل الموضوعات ولكن من الظاهر انهم بيبحثوا عن موضوعات معينه ليقراءوها ويعلقوا عليها لذا ما فائده ان ابذل مجهود واكتب افكاري وموضوعاتي ولاتقابل حتي بقراءتها او بالرد عليها لذا شكرا جزيلا لكل الاعضاء وخاصه ليحيي انه استضفني في المنتدي ولكن اسف بلا جدوي
    kajo alpha
    haidy ali
    haidy ali

المساهمات : 56

رساله لكل اعضاء المنتدي رجاء قراءتها وبالذات من قبل الادمين Empty رد: رساله لكل اعضاء المنتدي رجاء قراءتها وبالذات من قبل الادمين

مُساهمة  haidy ali الثلاثاء فبراير 10, 2009 3:53 am

على فكره احنا مش قصدنا نرد على حد وحد لا بس انا عن نفسى برد على موضوعات يحيى علشان احنا اصحاب بس انا معرفكش ومكنتش اعرف اساسا انك كنت معانا فى الفريق وانا قرات موضوعاتك وحلوه اوووووووووى والله وبجد متزعلش منا ويا ريت تبهرنا بمواضعواتك الحلوه دى

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء أكتوبر 02, 2024 10:23 am