yehyaalmasry

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
yehyaalmasry

team worke

المواضيع الأخيرة

» لماذا يطيل البكاء من عمر البنات؟
الصراحة فى الحب هل تملكها..؟؟ Emptyالإثنين مارس 02, 2009 4:50 pm من طرف كتكوتة

» حد فاكر
الصراحة فى الحب هل تملكها..؟؟ Emptyالإثنين مارس 02, 2009 5:26 am من طرف mimo3050

» ما اجمل ان يكون لديك انسان
الصراحة فى الحب هل تملكها..؟؟ Emptyالسبت فبراير 28, 2009 6:30 am من طرف كتكوتة

» للاعضاء ةالاصدقاء
الصراحة فى الحب هل تملكها..؟؟ Emptyالخميس فبراير 26, 2009 10:03 am من طرف yehyaalmasry

» [لماذا يرسب الطلاب في الامتحانات ؟
الصراحة فى الحب هل تملكها..؟؟ Emptyالأربعاء فبراير 25, 2009 5:51 pm من طرف mimo3050

» حكايه واحد مع جدته
الصراحة فى الحب هل تملكها..؟؟ Emptyالثلاثاء فبراير 24, 2009 8:13 am من طرف haidy ali

» تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟
الصراحة فى الحب هل تملكها..؟؟ Emptyالإثنين فبراير 23, 2009 6:26 pm من طرف mimo3050

» ازاى تعرف انك بتتفرج على فيلم مصرى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الصراحة فى الحب هل تملكها..؟؟ Emptyالإثنين فبراير 23, 2009 5:09 pm من طرف mimo3050

» خواطر
الصراحة فى الحب هل تملكها..؟؟ Emptyالإثنين فبراير 23, 2009 2:31 pm من طرف جـ chive ـاسر

التبادل الاعلاني

4 مشترك

الصراحة فى الحب هل تملكها..؟؟

جـ chive ـاسر
    جـ chive ـاسر

المساهمات : 22

الصراحة فى الحب هل تملكها..؟؟ Empty الصراحة فى الحب هل تملكها..؟؟

مُساهمة  جـ chive ـاسر السبت فبراير 14, 2009 12:41 pm

الكثير منا يري اشخاصآ للوهلة الأولي وكأنه يعرفهم من قديم الزمان ., وكانهم كانوا معه وتربوا معه وهم اطفال
    ويري فيهم مالا يراه فى الأخرين .,. ولكن الحقيقة ان هذا الشخص لا يكون فى حياتك الا بضع ايام او ساعات او دقائق حتي ..!!
    هل تعرضت لموقف مماثل فى حياتك الشخصية ..؟
    هل رأيت فى حياتك ما غيرك فى اقل من ايام من حال الي حال .؟
    هل تستطيع ان تخبر شخص بحبك له بالرغم من انك لا تعرفه سوا قليل ., هل تخبره انه قام بتغير حياتك بدون ان يعلم ., هل تصارحه بحبك ام تصمت , وان صمت وخرج من حياتك هل تندم على انه فارقها ..؟
    هل تملك من الشجاعة ان تصارح من احببت بحبك حتي ان علمت انه من طرفك فقط .؟

كما هو مبين من الموضوع .. الأجابة تكون صراحة ؟
    rain man alpha2
    rain man alpha2

المساهمات : 29

الصراحة فى الحب هل تملكها..؟؟ Empty رد: الصراحة فى الحب هل تملكها..؟؟

مُساهمة  rain man alpha2 السبت فبراير 14, 2009 12:54 pm

اولا يا جو انا مش عارف اقولك انا فرحان اد ايه انك كتبت موضوعاتك ومزيد من التقدم
    ثانيا فرحان اكتر لاني قبلتك ودي اجابه اول سؤال فانا من اول وهله حسيت اني قاعد مع اكتر من صديقي وبالذات انك شاب رجوله ومحترم وصريح ومتواضع وده نادر انه يكون موجود في شخص واحد
    وده غير ففيا حاجات كتير لما اتكلمت معاك

ثانيا بالنسبه ليا انا بصراحه انسي ممكن اكون بموت علي الشخص واتحرج موت اني اقوله او اوصله
    اما عن التصريح بان شخص غير حياتي لو ساهم الشخص في تغيير ي للافضل سوء عن حب او عن غير كده فده بيكون من قبل الجميل والشخص اللي يغير للاحسن يستاهل الحب
    واخيرا من طرفي من طرفه انا بتحرج ومبقولش
    alpha
    haidy ali
    haidy ali

المساهمات : 56

مُساهمة  haidy ali السبت فبراير 14, 2009 3:12 pm

اخيرا يا جاسر كاتبت حاجه بس على فكره موضوع حاو وجامد اووووووووووووووووووى وانا قبلت فعلا حد وكنت حاسه انى اعرفه من زمان وممكن اقول ل حد انى بحبه بس احس على الاقل بيبادلنى نفس الاعجاب لان ده مهم والا منظرى هيبقى وحش اوووووووووووووى ويا ريت تكمل فى مواضوعاتك الجامده دى
    mimo3050
    mimo3050

المساهمات : 66

مُساهمة  mimo3050 السبت فبراير 14, 2009 4:30 pm

انا حصل قبل كدة انى قابلت واحدة و كانى اعرفها من زمان و بتمنى لحد دلوقتى اشوفها تانى
    ممكن اعمل اى حاجة علشانها دى الوحيدة اللى ممكن اتغير علشانها
    جـ chive ـاسر
    جـ chive ـاسر

مُساهمة  جـ chive ـاسر الأحد فبراير 15, 2009 4:37 pm

rain man alpha2 كتب:اولا يا جو انا مش عارف اقولك انا فرحان اد ايه انك كتبت موضوعاتك ومزيد من التقدم
    ثانيا فرحان اكتر لاني قبلتك ودي اجابه اول سؤال فانا من اول وهله حسيت اني قاعد مع اكتر من صديقي وبالذات انك شاب رجوله ومحترم وصريح ومتواضع وده نادر انه يكون موجود في شخص واحد
    وده غير ففيا حاجات كتير لما اتكلمت معاك

ثانيا بالنسبه ليا انا بصراحه انسي ممكن اكون بموت علي الشخص واتحرج موت اني اقوله او اوصله
    اما عن التصريح بان شخص غير حياتي لو ساهم الشخص في تغيير ي للافضل سوء عن حب او عن غير كده فده بيكون من قبل الجميل والشخص اللي يغير للاحسن يستاهل الحب
    واخيرا من طرفي من طرفه انا بتحرج ومبقولش
    alpha

اول حاجة احب شكرك بجد يا خالد على كلامك ده فى حقي ودي شهادة اعتز بيها والله من شخصية زيك فيها كل حاجة حلوة وتسلم على كلامك يا غالي
    وبالنسبة لردك انا شايف انك لازم يكون عندك شجاعة اكتر انك تواجهه اللى بتحبه بحبك وتعرفه ,,. لأنه لو راح من ايدك ممكن تندم عليه فى حاجات كتيير
    جـ chive ـاسر
    جـ chive ـاسر

مُساهمة  جـ chive ـاسر الأحد فبراير 15, 2009 4:40 pm

haidy ali كتب:اخيرا يا جاسر كاتبت حاجه بس على فكره موضوع حاو وجامد اووووووووووووووووووى وانا قبلت فعلا حد وكنت حاسه انى اعرفه من زمان وممكن اقول ل حد انى بحبه بس احس على الاقل بيبادلنى نفس الاعجاب لان ده مهم والا منظرى هيبقى وحش اوووووووووووووى ويا ريت تكمل فى مواضوعاتك الجامده دى

تمام كلامك صح يا هايدي فعلا
    جـ chive ـاسر
    جـ chive ـاسر

مُساهمة  جـ chive ـاسر الأحد فبراير 15, 2009 4:44 pm

mimo3050 كتب:انا حصل قبل كدة انى قابلت واحدة و كانى اعرفها من زمان و بتمنى لحد دلوقتى اشوفها تانى
    ممكن اعمل اى حاجة علشانها دى الوحيدة اللى ممكن اتغير علشانها
    ده الى انا بتكلم عنه يا ايمن والله انك ممكن تلاقي انسان تحبه وتتمني انه يكون ليك بس متقدرش تقوله ولما يضيع من ايديك تندم عليه
    ????
    زائر

مُساهمة  ???? الإثنين فبراير 16, 2009 2:38 am

انا برده قابلت شخص وكأنى اعرفه من زمان واحنا دلوتى بقينا اصحاب اوى واكتر كمان من اصحابى القدام Cool

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء أكتوبر 02, 2024 10:31 am