yehyaalmasry

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
yehyaalmasry

team worke

المواضيع الأخيرة

» لماذا يطيل البكاء من عمر البنات؟
عايز ايه من الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين مارس 02, 2009 4:50 pm من طرف كتكوتة

» حد فاكر
عايز ايه من الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين مارس 02, 2009 5:26 am من طرف mimo3050

» ما اجمل ان يكون لديك انسان
عايز ايه من الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالسبت فبراير 28, 2009 6:30 am من طرف كتكوتة

» للاعضاء ةالاصدقاء
عايز ايه من الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس فبراير 26, 2009 10:03 am من طرف yehyaalmasry

» [لماذا يرسب الطلاب في الامتحانات ؟
عايز ايه من الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء فبراير 25, 2009 5:51 pm من طرف mimo3050

» حكايه واحد مع جدته
عايز ايه من الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء فبراير 24, 2009 8:13 am من طرف haidy ali

» تعالى اعلمك ازاى ترفع ضغط البنت ؟؟؟
عايز ايه من الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين فبراير 23, 2009 6:26 pm من طرف mimo3050

» ازاى تعرف انك بتتفرج على فيلم مصرى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عايز ايه من الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين فبراير 23, 2009 5:09 pm من طرف mimo3050

» خواطر
عايز ايه من الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين فبراير 23, 2009 2:31 pm من طرف جـ chive ـاسر

التبادل الاعلاني

rain man alpha2
mimo3050
6 مشترك

عايز ايه من الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

mimo3050
    mimo3050

المساهمات : 66

عايز ايه من الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty عايز ايه من الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة  mimo3050 السبت فبراير 21, 2009 5:12 pm

عايز ايه من الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Vkp8lue7p7

ازيكم و عاملين ايه scratch

عايز ايه من الحب

1_فى ناس بتحب علشان بيلاقوا كل اللى حواليهم بيحبوا
    2_فى ناس بتحب علشان يلا انا عايز اجرب و اعرف الناس دول بيحسوا ب ايه lol!
    3_فى ناس بتلاقى اللى ادامه حد جميل فا بيحب ان هو يتملك الحد دة قبل ما حد تانى ياخده (((عايز البنت تبقى ليه و خلاص )))
    4_فى ناس بتبقى مش عارفه هى عايزه ايه و يلاقوا شخص ادامهم بيحركوا فا بيسيب نفسه flower
    5_فى ناس فاضية فا مش لاقين حاجة يعملوها فا بيقولوا يلا اهى حاجة اشغل بيها وقتى و الوقت يعدى farao
    6_فى ناس بقى قالك الانسان دة منفضلى lol! فى دماغة بقى ازاى واحد ينفض ليا و يعمل المستحيل علشان يحب الشخص دة لمجرد انه يثبت ان مفيش حد يقوله لا elephant
    7_فى ناس ولهى انا شوفتهم : بيتراهنوا مين اللى يخلى البنت تحبوا الاول scratch
    8_فى ناس محتاجة حنان و مش لاقياه مع اصحابها او اهلها
    9_فى ناس اتجرحت فى التجربة الاولى فا عايز يحب تانى علشان ميحسش انه مجروح او علشان يثبت لنفسه انه حلو و يملى الفراغ الاولانى lol!
    10_فى ناس بتحب بعض علشان مصلحة Basketball

فى اسباب تانية كتير flower

السؤال بيقول علل lol! lol!
    انت عايز ايه من الحب ؟ او عايز تدخل فى قصة حب ليه بصراحة ؟؟
    و هتبقى مين من كل الانواع دى و لو فيه نوع مش موجود قوله ؟
    و السؤال الاخير لو جالك الحب بقى هتطلب منه ايه:
    يعنى اتخيلوا ان الحب اتجسد فى عفريت و العفريت قالك اطلب طلب
    عايز ايه من الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 9v1ozcwrb8

لو هتطلب متنساش تدعك الفنوس و يطلعلك سامو lol! بتاع الحب
    انا عن نفسى طلبت:
    انا هطلب و اقوله نفسى اللى هحبها اتجوزهاعلشان مش عايز اقضى قصة حب و خلاص و مش عايز خالص انى احب و اعلق نفسى و فى الاخر البنت تطير Mad study

شايفين يا جماعة كل دى انواع حب اللى بيحب مصلحة و اللى عايز يثبت حاجة و الناس فاكره الحب عادى و سهل اتاريك لازم تبقى خبرة من الاخر علشان تبقى عارف راسك من رجليك و متبقاش سورى يعنى عامل زى كيس المخدة santa
    مستنى ردكوا و كل واحد يجاوب بصراحة
    عايز ايه من الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ K76pznktzd
    rain man alpha2
    rain man alpha2

المساهمات : 29

عايز ايه من الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty رد: عايز ايه من الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة  rain man alpha2 السبت فبراير 21, 2009 5:24 pm

اولا الواد ده مجنون وانا عارف كده كويس بس موضوع جه علي الجرح يا عم العفريت بس
    بصراحه انا حاسس اني عايز احب عشان مش لاقي الحنان وسط اهلي واصحابي وعشان انا مبقدرش اعيش من غير الحب
    واللي عيزه من الحب اني افضل احب واحده بس بس تكون فهماني وتكون حاسه بيا

واخيرا طبعا اللي احبها بجد نفسي تكون زوجتي وشريكه حياتي بس علي شرط تكون بتحبني هيه كمان

alpha
    كتكوتة
    كتكوتة

المساهمات : 29

عايز ايه من الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty رد: عايز ايه من الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة  كتكوتة السبت فبراير 21, 2009 5:32 pm

بجد موضوع جامد جدا جدا جدا يا ميمو .

بيتهيقلى مش لازم سبب صريح عشان تدخل قصة حب او يعنى مثلا ممكن تقابل حد صدفة تلاقى فى صفات تشدك لية و صفات كنت بتتمناها فى شريك حياتك فتحب الشخص دة .

و لو جالى الحب هطلب منة انى لما احب حد يكون يستاهل الحب دة عشان مش حمل انى اتجرح و كمان ارتبط بالشخص دة عشان صعب قوى ان يكون قلبك مع حد بتحبة و ترتبط بشخص تانى .

و شكرا يا ميمو على الموضوع و مستنين بقيت موضوعاتك الجامدة زى ما اتعودنا منك .
    haidy ali
    haidy ali

المساهمات : 56

مُساهمة  haidy ali الأحد فبراير 22, 2009 3:13 am

كالعاده موضوعاتك جامده يا ميمو كالعاده وانا عن نفسى لما هحب اكيد عشان لقيتك فى اللى ادامى المواصفات اللى بتمناها اكيد فى جوزى بس برضه بخاف من الحب عشان متجرحش او يكون بيتسلى او مش بيبادلنى نفس الاحساس ولو جالى الحب اكيد هتنمى انه يكون اللى هحبه يكون اول واحد واخر واحد واللى اكمل معاه حياتى طبعا واحنا مجوزين عشان مش هنقضيها حب وخلاص ومستنين موضوعاتك الجامده اووووووووووووووووووووووووى
    yehyaalmasry
    yehyaalmasry
    Admin

المساهمات : 38

عايز ايه من الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty موضوع جامد يا ايمن

مُساهمة  yehyaalmasry الأحد فبراير 22, 2009 4:02 am

موضوعك جامد يا ايمن وعاوز صراحة وليا تعليق
    بصراحة الحب قدر ياتى بغتة ممكن نكون مش عاملين حساب اننا نحب حدوقافلين قلوبنا وانا واحد من الناس كنت قافل قلبى ودايس علية لانى جربت جرحة مش هين
    بس النصيب والمكتوب لازم يصيب
    الحب فعلا يا اصدقائى هو الحياة ولة انواع كثيرةجدا جدا جدا
    ورأى من راى الاصدقاء الحب كى يكون سليما لابد ترجمتة بالزواج حتما ولابد
    لاننا اليوم فقدنا معنى الكلمات وكثيرا مانسمع كلمات الحب بدون احساس
    وبحييك يا ايمن على مواضيعك اللى بتلاقى قبول الاصدقاء وشكرا على اهتمامك بالمنتدى
    [img][/img]
    mimo3050
    mimo3050

مُساهمة  mimo3050 الأحد فبراير 22, 2009 5:52 am

rain man alpha2 كتب:اولا الواد ده مجنون وانا عارف كده كويس بس موضوع جه علي الجرح يا عم العفريت بس
    بصراحه انا حاسس اني عايز احب عشان مش لاقي الحنان وسط اهلي واصحابي وعشان انا مبقدرش اعيش من غير الحب
    واللي عيزه من الحب اني افضل احب واحده بس بس تكون فهماني وتكون حاسه بيا

واخيرا طبعا اللي احبها بجد نفسي تكون زوجتي وشريكه حياتي بس علي شرط تكون بتحبني هيه كمان

alpha

انا مجنون Twisted Evil انا بحب المواضيع الهادفة و مش انى انقل اى توبيك و خلاص farao

تعرف موضوع الحنان وسط الاهل دة شايف انه مع الولاد بيبقى مش فيه حنان لكن مع البنتا من رايى بيبقى فيه اهتمام اكتر من الاهل
    مش عارف احنا shoes ولا ايه bom
    mimo3050
    mimo3050

مُساهمة  mimo3050 الأحد فبراير 22, 2009 5:55 am

كتكوتة كتب:بجد موضوع جامد جدا جدا جدا يا ميمو .

بيتهيقلى مش لازم سبب صريح عشان تدخل قصة حب او يعنى مثلا ممكن تقابل حد صدفة تلاقى فى صفات تشدك لية و صفات كنت بتتمناها فى شريك حياتك فتحب الشخص دة .

و لو جالى الحب هطلب منة انى لما احب حد يكون يستاهل الحب دة عشان مش حمل انى اتجرح و كمان ارتبط بالشخص دة عشان صعب قوى ان يكون قلبك مع حد بتحبة و ترتبط بشخص تانى .

و شكرا يا ميمو على الموضوع و مستنين بقيت موضوعاتك الجامدة زى ما اتعودنا منك .

انتى اللى ردك جامد sunny
    هو مش لازم سبب علشان تدخلى ايوة عندك حق بس انا قصدى بالسبب يعنى انت من جواك ايه اللى فى نيتك
    يعنى كتير بيحبوا بس كل واحد من جواه الله اعلم ايه اللى خالاه يحب
    يعنى انا حبيت وحدة كانت عايزة تتحب و خلاص و انا مش عارف فهمتى
    فا انا بقول كل واحد بيبقى جواه حاجة تحركه للحب و شكرا ليكى
    mimo3050
    mimo3050

مُساهمة  mimo3050 الأحد فبراير 22, 2009 5:58 am

haidy ali كتب:كالعاده موضوعاتك جامده يا ميمو كالعاده وانا عن نفسى لما هحب اكيد عشان لقيتك فى اللى ادامى المواصفات اللى بتمناها اكيد فى جوزى بس برضه بخاف من الحب عشان متجرحش او يكون بيتسلى او مش بيبادلنى نفس الاحساس ولو جالى الحب اكيد هتنمى انه يكون اللى هحبه يكون اول واحد واخر واحد واللى اكمل معاه حياتى طبعا واحنا مجوزين عشان مش هنقضيها حب وخلاص ومستنين موضوعاتك الجامده اووووووووووووووووووووووووى

ولهى الموضوع مش ليه اى طعم من غيركوا cheers
    و يا رب ربنا بناولك اللى فى دماغك و تلاقى الشخص دة
    mimo3050
    mimo3050

مُساهمة  mimo3050 الأحد فبراير 22, 2009 6:02 am

yehyaalmasry كتب:موضوعك جامد يا ايمن وعاوز صراحة وليا تعليق
    بصراحة الحب قدر ياتى بغتة ممكن نكون مش عاملين حساب اننا نحب حدوقافلين قلوبنا وانا واحد من الناس كنت قافل قلبى ودايس علية لانى جربت جرحة مش هين
    الحب فعلا يا اصدقائى هو الحياة ولة انواع كثيرةجدا جدا جدا
    ورأى من راى الاصدقاء الحب كى يكون سليما لابد ترجمتة بالزواج حتما ولابد
    لاننا اليوم فقدنا معنى الكلمات وكثيرا مانسمع كلمات الحب بدون احساس
    وبحييك يا ايمن على مواضيعك اللى بتلاقى قبول الاصدقاء وشكرا على اهتمامك بالمنتدى
    [img][/img]

احسن جمله دى sunny
    بس انا ليا تعليق و راى شخصى
    كتير فاكر ان الحب الحقيقى هو اللى بنتهى بالجواز Crying or Very sad
    انا رايى غير كدة رايى ان الحب حاجة و الجاوز حاجة بس طبعا الجواز يعنى الكثير للحب بس بردوا مش شرط انى اتجوز وحدة ابقى بحبها
    اصل اغلب البنات فاكرين ان اللى يقول هتجوزك يبقى هو دة اللى صح و مش بيتسلى
    انا شايف ان لازم الاول نعيش قصة حب و نحب بعض قبل ما نفكر فى جواز علشان كل واحد يتاكد من حب التانى ليه و ان الموضوع انه بيحبه بجد مش جوازة و خلاص
    انا قصدى لو فرضنا ان انا غنى و جاهز انى اتجوز
    انا لو عرفت وحدة هفهمها ان انا فقير او عادى
    و اشةف هتحبنى انا ولا لا
    انا بقى قصدى بالموضوع دة هل هى هتحبنى انا لذاتى ولا اى واحد جاهز بالجواز ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Cool
    و اسف للاطالة
    aya_love
    aya_love

المساهمات : 12

مُساهمة  aya_love الأحد فبراير 22, 2009 5:38 pm

موضوع جميل اوي يا ايمن هي دي المواضيع الجامدة
    انا بقي بصراحه نفسي لما احب واحد لازم يكون يستحق حبي ليه ونفسي كمان ان ربنا يخليه من نصيب في الدنيا والاخرة
    mimo3050
    mimo3050

مُساهمة  mimo3050 الأحد فبراير 22, 2009 5:53 pm

aya_love كتب:موضوع جميل اوي يا ايمن هي دي المواضيع الجامدة
    انا بقي بصراحه نفسي لما احب واحد لازم يكون يستحق حبي ليه ونفسي كمان ان ربنا يخليه من نصيب في الدنيا والاخرة

يا رب يا اية تتجوزى اللى تحبيه

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء أكتوبر 02, 2024 10:27 am